سوالات متداول
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
آیا برای خرید از اف اف، حتما باید در سایت عضو باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات سفارشات و پیگیری آن ها باید در سایت عضو شوید. عضویت کمتر از 30 ثانیه زمان خواهد برد.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
شما همه روزه ( به جز تعطیلات رسمی ) از ساعت 8 الی 18 میتوانید سفارش خود را به صورت تلفنی و با تماس با شماره 02166967070 ثبت نمایید.
چگونه میتوانم از وضعیت ارسال سفارش خود با خبر شوم؟
از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.